Polpak

wtorek, 6 września 2022

Kali Audio MV-BT, kontroler audio Bluetooth - zapowiedź testu

 





W zeszłym tygodniu anonsowałem na blogu recenzję monitorów aktywnych Kali Audio LP-6 V2 (czytaj TUTAJ). Ale dopiero jak już do mnie te monitory dotarły, zorientowałem się, że amerykański Kali Audio oferuje do nich specjalny interfejs sterujący, a do tego komunikujący się ze źródłem dźwięku bezprzewodowo via Bluetooth. Dlatego natychmiast poprosiłem dystrybutora ESS Audio o jego dosłanie. Dziś przyjechał.

Ów interfejs to oczywiście Kali Audio MV-BT (zobacz TUTAJ). To profesjonalny odbiornik Bluetooth oraz przedwzmacniacz ze zbalansowanymi wyjściami XLR i TRS (6,35 mm). Umożliwia niezależną regulację głośności monitorów, jak i sprzęgnięcie ich z zewnętrznym źródłem sygnału Bluetooth. Proste, skuteczne i użyteczne. Oraz relatywnie tanie.

* * *

Kodek aptX w Kali Audio MV-BT gwarantuje szczegółowe, dynamiczne odtwarzanie, które zapewnia czysty i wolny od zniekształceń dźwięk nawet przy dużej ilości profesjonalnych systemów głośnikowych. Głośność wychodzących sygnałów można precyzyjnie regulować za pomocą dużego pokrętła obrotowego i łatwo kontrolować za pomocą przejrzystego miernika LED. Profesjonalnie wyważone gniazda XLR i 6,3 mm gniazdo wtykowe z tyłu zapewniają cichą, dynamiczną transmisję dźwięku. Dodatkowe wejście "Klinke Aux" 3,5 mm z boku pozwala na szybkie i łatwe podłączenie smartfonów lub zewnętrznych odtwarzacz.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz będzie oczekiwać na moderację