Polpak

sobota, 20 października 2018

Pioneer Club 7: "Sound One-Box System Audio" - zapowiedź testu




Kilka dni temu przedstawiciel gdyńskiego dystrybutora DSV Sp. z o.o. Sp. K. zwrócił się do mnie telefonicznie z pytaniem, czy nie chciałbym zapoznać się z najnowszym produktem japońskiego Pioneera. Zrozumiałem, że chodzi tu o nowe głośniki studyjne klasy PRO z łącznością bezprzewodową Bluetooth, więc uznałem, iż fajnie by było coś takiego posłuchać. Trochę się więc zdziwiłem, kiedy do mojego domu przetransportowano karton wielki jak lodówka. Okazało się, że źle zrozumiałem przedstawiciela DSV, bo chodziło mu o najnowszy system audio klasy DJ o dźwięcznej nazwie Pioneer Club7 (zobacz TUTAJ). Sam Pioneer określa to to jako "Club Sound One-Box Audio System", a w istocie rzeczy jest to duży pojedynczy aktywny głośnik z łącznością bezprzewodową Bluetooth służący do nagłośniania pomieszczeń mieszkalnych, ale także klubów, czy restauracji. Cena tego systemu to niecałe 2 000 PLN.

Club7 ma wygląd stricte profesjonalny. Wyposażony jest w cztery głośniki, w tym dwa basowe w technologii Kick Enhance firmy Pioneer, co uwydatnia niższe częstotliwości i sprawia, że uderzenie basowe jest bardziej agresywne. Jak pisze Pioneer: "głośniki niskotonowe zapewniają szybki bas dla bardziej entuzjastycznego dźwięku". Do głośnika można transmitować sygnał via Bluetooth (z poziomu np. smartfonu) lub przewodowo gniazdem USB lub analogowym typu mini-jack. Sterowanie może odbywać się manualnie lub głosowo za pomocą komend. Głośnik można ustawiać pionowo lub poziomo (odpowiedni stelaż jest w komplecie). System ma na pokładzie także liczne lampki LED z dwoma rodzajami migotania: "Chill" i "Rave". No cóż, wygląda na to, że na stare lata zostanę didżejem...

Żarty, żartami, ale Pioneer Club7 odznacza się bardzo dobrym dźwiękiem o zdecydowanej charakterystyce. Zapraszam do lektury testu za kilkanaście dni.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz będzie oczekiwać na moderację