Polpak

piątek, 23 kwietnia 2021

Vermöuth Audio Black Pearl MkII RCA, interkonekty analogowe - zapowiedź testu

 


W zeszłym roku, czyli w 2020, na mój recenzencki widelec nabiły się aż trzy komplety przewodów Vermöuth Audio pochodzących z dalekiej Indonezji, z wyspy Bali. Były to po kolei: interkonekty Red Velvet MK III RCA (czytaj test TUTAJ), przewody głośnikowe Vermöuth Audio Rhapsody (czytaj TUTAJ) oraz interkonekty zbalansowane Vermöuth Audio Rhapsody XLR (czytaj TUTAJ). Wszystkie wywarły na mnie bardzo dobre wrażenie - są wzorowo wykonane z wysokiej jakości materiałów, a do tego mają pozytywny wpływ na brzmienie oraz, co niezwykle ważne - wyjątkowo rozsądne ceny. Na  takie "coś", my melomani, długo czekaliśmy.


Klika dni temu, przejeżdżając autem przez Sopot, zaszedłem do zaprzyjaźnionego salonu hi-fi Premium Sound, skąd odebrałem kolejną parkę kabli Vermöuth Audio. Tym razem na testy wziąłem Vermöuth Audio Black Pearl MkII RCA, czyli oczywiście interkonekty analogowe na wtykach RCA (zobacz TUTAJ oraz TUTAJ). Już je wczoraj podłączyłem do mojego systemu hi-fi - najpierw jako łączówki pomiędzy streamerem Rose RS150 a wzmacniaczem lampowym BAT VK-80i. Dzieje się!

* * *

Idealne połączenie solidnego rdzenia i wielkogabarytowego przewodnika OCC owiniętego wysokiej jakości izolacją teflonową sprawia, że ​​Black Pearl MkII jest jednym z najbardziej zaawansowanych i złożonych kabli, jakie kiedykolwiek wyprodukowaliśmy, doskonaląc i tak już rewelacyjną starą "Czarną Perłę". Uważa się, że oba rodzaje zastosowanych przewodników mają najwyższy stopień czystości. Jest to najlepszy materiał z jakim do tej pory się spotkaliśmy i mamy zaszczyt go używać. Po poprawieniu podstawowego aspektu kabla jakim jest przewodnik, do izolacji zastosowaliśmy rurki powietrzne i wypełniacz bawełniany.

Udoskonalona "Czarna Perła MkII" materializuje zdolność do tworzenia zapierających dech w piersiach średnich zakresów, maksymalnie zwiększając realizm dźwięku. Nagrania są ukazywane tak naturalnie i żywo, jak nigdy przedtem, ze sceną dźwiękową, która zachwyci Twoje uszy i wzbudzi emocje. Muzyka jest uduchowiona i odtwarzana w pełnym brzmieniu. Wysokie tony mają więcej blasku i kontroli w porównaniu do pierwszej generacji linii Black Pearl.



Estetyczne pudełko z tektury

Certyfikat

Ekologiczne opakowanie, czyli bawełniane woreczki

Wtyki RCA zabezpieczone są ochronnymi nakładkami



Wyjątkowo rzetelne i ładne wykonanie

Karbonowe wtyki




Na początek zainstalowałem "Czarne Perły MkII" w streamerze Rose RS150

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz będzie oczekiwać na moderację