Polpak

sobota, 1 czerwca 2013

Plan recenzji - czerwiec 2013 r.

1. Jako pierwszą opublikuję relację z wizyty u producenta gramofonów Ad Fontes z Włocławka. Intrygujące urządzenia produkowane przez prawdziwego pasjonata technologii analogowej.


2. Na początku czerwca opiszę komplet przewodów firmy DC-Components (TU) z Kłodzka, na których słucham już od ponad tygodnia. Kable te reprezentują wysoki poziom wykonawczy i niezły dźwięk, a proponowane są w rozsądnej (przystępnej) cenie.



3. Potem opiszę chiński przetwornik cyfrowo-analogowy Yaqin DAC-K9 (TU) zapewniający płynny i harmonijny dźwięk. Co ciekawe, DAC zawiera w układzie wyjściowym lampę elektronową 12AU7 oraz op-ampy. To słuchacz decyduje, czy pragnie słuchać na "lampie", czy na klasycznych układach scalonych. Wyboru dokonuje się przy użyciu pilota zdalnego sterowania lub przełącznika na froncie urządzenia.



4. Następnie zabiorę się za test nowego polskiego wzmacniacza z Gdańska. To Baltlab Endo 2, zresztą już kilkukrotnie przeze mnie anonsowany w ubiegłych miesiącach. Jednak dopiero teraz, w czerwcu udaje mi się go wypożyczyć do testów. Będę go słuchał razem z dedykowanymi interkonentami wewnętrznymi firmy Sevenrods z Łodzi (TUTAJ). Zapowiada się ciekawie.




5. Mam nadzieję powrócić do urządzeń francuskiego Atoll Electroniqe - planuję wypożyczyć wzmacniacz Atoll IN100 z gdańskiego salonu Premium Sound.



6. Najprawdopodobniej opiszę słuchawki HiFiMan HE-300, których wypożyczenie mam obiecane od polskiego dystrybutora RAFKO.



7. Kuszą mnie ciągle słuchawki Beyerdynamic Custom One Pro. Mam nadzieję, że wystarczy mi na nie trochę czasu w czerwcu.

Źródło zdjęcia Audio.de

Taki jest plan, a co będzie rzeczywiście opisywane w czerwcu - zobaczymy. Zapraszam do lektury.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz będzie oczekiwać na moderację