Polpak

poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Plan recenzji - kwiecień 2013 r.

1. Jako pierwsze mam zamiar opisać nowe polskie kolumny Pylon Topaz 15, anonsowane już wcześniej TUTAJ. Będzie to ich światowa recenzencka premiera! Od ponad dwóch tygodni napełniają mój pokój odsłuchowy piękną muzyką, test mam już więc prawie ukończony i napisany.



2. Następnie zabiorę się za recenzję brytyjskiego wzmacniacza zintegrowanego Cyrus 6a. Jest niewielki wymiarami, ale z wielkim sercem do grania. Ciekawie współpracuje zarówno z dużymi kolumnami Pylon Topaz 15, jak i z monitorami Studio 16 Hertz Canto Two i Canto Three.



3. I właśnie monitory Studio 16 Hertz - modele Canto Two i Canto Three będą bohaterami kolejnego premierowego testu (po Pylon Topaz 15). Reprezentują światową klasę dźwięku i wykonania. Więcej zdjęć dostępnych jest TUTAJ.



4. Potem pragnę opisać konwerter firmy NuForce z USB na wyjście koaksjalne o nazwie NuForce U192S. Testuję go we współpracy z komputerem MacBook Apple.



5. W kwietniu planuję wypożyczyć wzmacniacz z manufaktury Baltlab, czyli producenta z Gdańska. Mam wstępnie obiecaną taką możliwość. Razem z Baltlabem będę używać interkonekt wewnętrzny dedykowany do wzmacniacza firmy Sevenrods.




6. Mam nadzieję, że wystarczy mi czasu, aby opisać niewielki wzmacniacz słuchawkowy przeznaczony do współpracy z iPhonem - FiiO Rocky E02i.



7. W międzyczasie, możliwe są dodatkowe testy, recenzje muzyczne, wizyty w salonach audio, etc. Zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz będzie oczekiwać na moderację