Polpak

poniedziałek, 1 maja 2017

Plan recenzji - maj 2017 r.

1. W maju jako pierwszy opiszę system stereo 2.1 Pioneer FS-W50 (zobacz anons TUTAJ), którego recenzję mam już prawie na ukończeniu. System ten łączy w sobie wysokiej klasy dźwięk, z mnóstwem funkcji sieciowych, połączeniowych, AV i innych.




2. Zaraz potem chciałbym dokończyć recenzję małych akcesoriów iFi Audio. W kwietniu opisałem już nowy wzmacniacz słuchawkowy/DAC DSD iFi nano iDSD LE (czytaj test TUTAJ), a teraz planuję osobny tekst poświęcony "wyłącznikowi pętli uziemienia" iFi iDefernder USB 3.0 oraz zewnętrznemu zasilaczowi iFi iPower (czytaj zapowiedź TUTAJ).




3. Wkrótce z krakowskiego Mediam spodziewam się przesyłki lampowego wzmacniacza zintegrowanego na lampach 300B. Najpewniej będzie to 7 Watowy Audion Silver Night (zobacz TUTAJ).



4. Równolegle z białostockiego Rafko oczekuję paczki z nowymi słuchawkami MEE Audio Matrix 2 (zobacz TUTAJ). To słuchawki wykorzystujące łączność bezprzewodową Bluetooth w technologii 4.0, NFC, AptX/AAC. Mam zamiar zabrać te słuchawki na kilkudniowy urlop na południe Europy.



5. Gdzieś w drugiej dekadzie maja spodziewam się dostarczenia do testów najnowszych kolumn podłogowych z poznańskiej manufaktury Impuls Audio (zobacz TUTAJ). Swojego czasu recenzowałem świetne kolumny podstawkowe Impuls Audio Alize (czytaj test TUTAJ). Były to super sprzedające się kolumny. Niestety, tajwański producent głośników Tang Band zakończył wytwarzanie modelu W5-1367B, który był bazą monitorów Alize. Z tego co mi wiadomo, w Impuls Audio trwają prace nad następcą modelu Alize.



6. Przeciągają się prace nad nowym polskim przedwzmacniaczem gramofonowym 1ARC Arrow SE. Myślę że ostatecznie w maju przedwzmacniacz ten u mnie wyląduje.


7. Mam jeszcze kilka planów testowych, ale zawiadomię o nich wówczas, kiedy nabiorą bliższych kształtów. Zapraszam do majowej lektury Stereo i Kolorowo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz będzie oczekiwać na moderację