Polpak

sobota, 1 grudnia 2018

Plan recenzji - grudzień 2018 r.

Koncert I Virtuosi Italiani - Chiesa della Pieta, Wenecja - 10 listopada 2018 r.


Grudzień na Stereo i Kolorowo zapowiada się bardzo bogato pod względem testów. Mam jednak nadzieję, że będą one nie tylko bogate, ale także i interesujące dla Czytelnika. Plan recenzji przedstawia się następująco:

1. Na ukończeniu mam już opis japońskiego wzmacniacza SPEC RSA-G3EX (czytaj zapowiedź TUTAJ). Wspaniała i wszechstronna maszyna!




2. Zaraz potem mam zamiar zabrać się za litewskie interkonekty Perkune Audiophile Cables Ultimate XLR 1,5 m. (zobacz TUTAJ). To topowe przewody marki Perkune Audiophile Cables. I naprawdę dobrze "grające".




3 i 4. W kolejce czeka nowy przenośny odtwarzacz plikowy Cayin N5 II (czytaj TUTAJ). Testuję go m.in. ze słuchawkami Final Audio Design Pandora Hope VI zaopatrzonymi w nowe przewody słuchawkowe Audio Design, które to będą kolejnymi bohaterami grudniowych testów (czytaj zapowiedź TUTAJ). Wykonane są z miedzi OFC pokrytej warstwą srebra.




5. Od ponad dwóch tygodni stoi u mnie i cieszy uszy najnowszy polski wzmacniacz lampowy Feliks Audio Arioso 300B (czytaj zapowiedź testu TUTAJ) zbudowany w oparciu o lampy 300B. Mam w nim zainstalowane repliki lamp Western Electric 300B. Ludzie, jak to pięknie gra!




6. Dotarły już do mnie nowe duńskie kolumny System Audio Legend 40 (zobacz TUTAJ), ale zapowiem je dopiero jutro osobnym postem. Zapraszam.



7. W grudniu mam otrzymać do testów ciekawe polskie intekonekty M&B Audio Cable serii Crystal albo Diamond (zobacz TUTAJ). Pewnie dojadą w przyszłym tygodniu.



8. Ponadto w grudniu nie zabraknie także sprzętu audio-vintage, spodziewam się też dostawy nowego wzmacniacza lampowego Cayin, jak i nowego wzmacniacza lampowego Line Magnetic. Oraz jeszcze kilku sprzętów, w tym i gorących nowości z Haiku-Audio. Zapraszam do lektury Stereo i Kolorowo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz będzie oczekiwać na moderację