Polpak

piątek, 1 marca 2019

Plan recenzji - marzec 2019 r.

Widok głównego systemu audio Stereo i Kolorowo z 28 lutego 2019 r.


Ostatnimi czasy, na przełomie lat 2018 i 2019, na redakcję Stereo i Kolorowo spadła prawdziwa lawina nowych sprzętów testowych oraz zamówień na recenzje. Zaś ja, skromny Ludwik Hegel, jestem tu tylko jeden - czasami pomaga mi edycyjne jeszcze jedna zaprzyjaźniona osoba. Proszę więc wszystkich o wyrozumiałość - wszelkie zapowiedziane urządzenia hi-fi zostaną przetestowane i opisane. Staram się powoli rozładowywać tę kolejkę. A w marcu plan recenzji przedstawia się następująco:

1. Na pierwszy ogień pójdzie trzyskładnikowy zestaw (mikro-wieża?) S.M.S.L. składający się z DAC DSD, wzmacniacza słuchawkowego oraz adresowanego im zasilacza liniowego - S.M.S.L. M8A, S.M.S.L. SAP12 i S.M.S.L. P2 (czytaj zapowiedź testu TUTAJ). Zapowiedź testu pochodzi z 23 grudnia '18, ale zapewniam, że jest to arcyciekawy słuchawkowy sprzęt stereo, który pomimo swych mikrych rozmiarów dorównuje większym stacjonarnym ze znacznie wyższego poziomu cenowego.



2. Zaraz potem więcej uwagi chciałbym poświecić nowemu polskiemu wzmacniaczowi lampowemu Haiku-Audio Origami 6550 SE (zobacz zapowiedź TUTAJ). Wspaniale grająca maszyna, choć o nieco kontrowersyjnej prezencji, bo z wybebeszonymi transformatorami na zewnątrz. Mi coś takiego bardzo się podoba.



3. W kolejce oczekuje prawdziwa wzmacniaczowa bomba, która ostatnio w zasadzie stała się moją podstawową amplifikacją. Mam na myśli dalekowschodni wzmacniacz Line Magnetic LM-845IA (czytaj TUTAJ) na gigantycznych lampach elektronowych 845. Piękny dźwięk o głębokim nasyceniu i żarliwej barwie.



4. W marcu planuję opisać dwie pary słuchawek japońskiej firmy Pioneer. Będą do didżejskie z nazwy i designu, choć z audiofilską duszą, Pioneer HDJ-10X (czytaj TUTAJ) oraz bezprzewodowe Bluetooth Pioneer S9 NC (czytaj TUTAJ).




5. W drugiej połowie marca opublikuję test premierowego włoskiego wzmacniacza lampowego Unison Research Preludio (zobacz TUTAJ), który czaruje zarówno dźwiękiem, jak i atrakcyjnym wzornictwem.



6. W międzyczasie będę testować najnowszy hybrydowy wzmacniacz słuchawkowy z DAC - Taga Harmony THDA-500T v.2 (czytaj zapowiedź TUTAJ), który jest zmodernizowaną i ulepszoną wersją poprzedniego z 2016 roku.



7. Od ponad miesiąca nieustannie gram na przewodach Black Cat Cable. Bez kozery mogę napisać, że są to wyjątkowe kable. Ultra-precyzyjnie wykonywane według skomplikowanej technologii zwijania poszczególnych żył i nawijania nań izolacji. To musi przekładać się na ich wyjątkowe brzmienie - i rzeczywiście przekłada się. Te przewody to interkonekty RCA Black Cat Cable 3202 (zobacz TUTAJ) oraz głośnikowe Black Cat Cable Coppertone (zobacz TUTAJ).




8. Muszę to napisać. Kiedy w zeszłym tygodniu przyjechały do mnie duńskie kolumny podłogowe Audiovector SR 3 Avangarde (czytaj zapowiedź TUTAJ), od razu podbiły moje uszy. I serce. To dźwięk marzeń, a zestawiony z lampą - wręcz bajeczny. Oj, trudno będzie mi się z nimi rozstawać.



9. Marzec chciałbym zamknąć recenzją amerykańskich słuchawek Mr. Speakers Aeon Flow Closed (czytaj zapowiedź TUTAJ). Test planowałem najpierw na styczeń, potem na luty, lecz nie wyrobiłem się. Ale to bardzo interesujące słuchawki.



10. Na pewno w marcu nie zdążę zabrać się za wzmacniacz/odtwarzacz sieciowy iEAST StreamAmp AM160 (zobacz TUTAJ). Niezwykle ciekawy sprzęt strumieniujacy także mój ulubiony Tidal, a dodatkowo zaopatrzony w niezły wzmacniacz klasy D. Bardzo mi przykro, że recenzja tak się opóźnia.



11. W marcu na pewno będę testować najnowsze słuchawki HiFiMan HE5se, bo mam je już u siebie w domu, ale czekają na osobny, specjalny anons. Uczynię to zaraz na początku marca.

12. Mam na stanie nowe monitory aktywne Paradigm Shift A2 (zobacz TUTAJ), które zamówiłem z warszawskiego Polpaku jako nagłośnienie mojego gabinetu. Stoją na biurku, więc najczęściej słucham na nich siedząc przy komputerze - np. pisząc właśnie niniejsze słowa. Na pewno test Paradigm Shift A2 też się ukaże, ale jeszcze nie wiem kiedy. Najpewniej dopiero w kwietniu.



Oprócz powyższych planów, na pewno dojdzie jeszcze coś mniej planowanego. W marcu spodziewam się dostawy nowego wzmacniacza hybrydowego Taga Harmony, ciekawego DACa z dalekiego kraju (ale nie z Chin), polskiego przewodu USB, nietypowego kondycjonera... Zapraszam do lektury Stereo i Kolorowo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz będzie oczekiwać na moderację