Polpak

poniedziałek, 1 kwietnia 2019

Plan recenzji - kwiecień 2019 r.

Paleta kolorów Audiovector SR 3 Avangarde


W kwietniu plan testów i recenzji przedstawia się następująco:

1. Na początek chciałbym opisać duńskie kolumny podłogowe Audiovector SR 3 Avangarde (czytaj zapowiedź TUTAJ). To głośniki, które od razu podbiły moje uszy. I serce. To dźwięk marzeń, a zestawiony z lampą - wręcz bajeczny. Oj, trudno będzie mi się z nimi rozstawać.




2. Zaraz potem planuję zrecenzować interkonekty Black Cat Cable 3202 (zobacz TUTAJ). Bez kozery mogę napisać, że są to wyjątkowe kable. Ultra-precyzyjnie wykonywane według skomplikowanej technologii zwijania poszczególnych żył i nawijania nań izolacji. To musi przekładać się na ich wyjątkowe brzmienie - i rzeczywiście przekłada się.




3. W kolejce czekają nowe słuchawki planare HiFiMAN HE5se (czytaj zapowiedź testu TUTAJ). Chyba najlepsze audiofilskie słuchawki w relacji cena/jakość, z jakimi ostatnio miałem do czynienia. Kładą duży nacisk na muzykalność, nie pomijając przy tym ani selektywności, ani przestrzenności.




4. Od kilku tygodni testuję premierowy wzmacniacz lampowy Unison Research Preludio (czytaj TUTAJ) na lampach elektronowych KT88. Wzmacniacz ten czaruje zarówno dźwiękiem, jak i atrakcyjnym wzornictwem. Bardzo przyjemne urządzenie.




5. W kwietniu ma pewno zabiorę się za wzmacniacz/odtwarzacz sieciowy iEAST StreamAmp AM160 (zobacz TUTAJ). Niezwykle ciekawy sprzęt strumieniujacy także mój ulubiony Tidal, a dodatkowo zaopatrzony w niezły wzmacniacz klasy D. Bardzo mi przykro, że recenzja tak się opóźnia, bo wstępnie planowałem ją w grudniu ubiegłego roku....




6. Niedawno przyjechał do mnie ciekawy polski przewód USB M&B Audio Cable Diamond 1 m. (czytaj zapowiedź TUTAJ). IC Diamond jest zbudowany na bazie przewodników solid core - srebro z dodatkiem złota. Izolatorami przewodników jest teflon, powłoka to PVC.





7. W zeszłym tygodniu to testów otrzymałem zestaw Solid Core Audio: Power No. 2 PRO i Audio Power Supply (zobacz zapowiedź TUTAJ), czyli przewód zasilający i listwę sieciową. Piękny projekt, wspaniałe wykonanie.




8. Czekam na przesyłkę nowego wzmacniacza hybrydowego Taga Harmony HTA-2500B (zobacz TUTAJ). To bardzo zaawansowana maszyna na lampach 12AX7-T PSVANE Treasure Mark II w sekcji przedwzmacniacza. Moc urządzenia wynosi 2 x 200 Wat w dual-mono.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz będzie oczekiwać na moderację