Dość długo przyszło mi czekać na niniejszy testowy set: monitory Studio 16 Hertz Canto Grand oraz wzmacniacz lampowy Cayin A-55 TP, bo prawie dwa miesiące, ale zapewniam Szanownego Czytelnika, że naprawdę było warto! Od lat jestem zachwycony rodzimą manufakturą z Tych o dźwięcznej nazwie Studio 16 Hertz, bowiem w zasadzie wszystko, co wyprodukuje nosi znamiona doskonałości - i to nie tylko pod względem dopracowania wizualnego, ale przede wszystkim pod kątem dostrojenia akustycznego. Mówiąc krótko, wszelkie kolumny z logo Studio 16 Hertz, czy to duże Minas Anor, czy niewielkie Canto, grają wybitnie - plasują się na pułapie jakościowym o wiele wyższym niż ich polska cena, o czym będę trąbił jeszcze nie raz.
Modele Canto Grand (przetworniki to Scan-Speak Discovery z membraną z włókna szklanego oraz tweeter Morel) to stosunkowo nowa propozycja Studio 16 Hertz, zostały zaprezentowane pod koniec zeszłego roku; są rozwinięciem monitorowej serii Canto, w skład której wchodzą także pozycje: Canto One, Two i Three. Wszystkie je testowałem, a jedne z nich (Canto Two) pozostały już u mnie na stałe, jako wyposażenie jednego z systemów audio, gdzie są niezwykle silną pozycją.
Natomiast dużą niespodzianką była dla mnie była informacja od właściciela Studio 16 Hertz - pana Grzegorza Rogali - iż zamierza "wziąć w dystrybucję" ofertę dalekowschodniej firmy Cayin/Spark. Co prawda dogrywane są jeszcze sprawy prawne, lecz na dzisiaj Studio 16 Hertz można nazywać oficjalnym polskim dystrybutorem oraz autoryzowanym dilerem marki Cayin. (Cała oferta wraz z krajowym cennikiem dostępna jest TUTAJ). Co ciekawe, chiński Cayin to światowa klasa jakościowa, produkuje także sprzęty dla innych uznanych marek - chociażby dla japońskich, czy holenderskich, lecz lista produktów OEM jest znacznie dłuższa...
Cayin A-55 TP jest wzmacniaczem zbudowanym w oparciu o lampy KT88, pracuje w układzie push pull, może funkcjonować w trybie triodowym (2 x 20 Wat) lub ultralinear (2 x 40 Wat); ma wbudowany także przedwzmacniacz gramofonowy dla wkładek MM. Jak widać na poniższych zdjęciach, klasa wykonania oraz design wzmacniacza A-55 TP stoją na bardzo wyśrubowanym poziomie. A jak Cayin gra wspólnie z monitorami Studio 16 Hertz Canto Grand? O tym będzie mógł przekonać się Szanowny Czytelnik za jakieś dwa tygodnie, kiedy zakończę najpierw wygrzewanie sprzętów (otrzymałem je fabrycznie nowe), a potem ostateczne testy i pisanie tekstu recenzji. Zapraszam!
Modele Canto Grand (przetworniki to Scan-Speak Discovery z membraną z włókna szklanego oraz tweeter Morel) to stosunkowo nowa propozycja Studio 16 Hertz, zostały zaprezentowane pod koniec zeszłego roku; są rozwinięciem monitorowej serii Canto, w skład której wchodzą także pozycje: Canto One, Two i Three. Wszystkie je testowałem, a jedne z nich (Canto Two) pozostały już u mnie na stałe, jako wyposażenie jednego z systemów audio, gdzie są niezwykle silną pozycją.
Natomiast dużą niespodzianką była dla mnie była informacja od właściciela Studio 16 Hertz - pana Grzegorza Rogali - iż zamierza "wziąć w dystrybucję" ofertę dalekowschodniej firmy Cayin/Spark. Co prawda dogrywane są jeszcze sprawy prawne, lecz na dzisiaj Studio 16 Hertz można nazywać oficjalnym polskim dystrybutorem oraz autoryzowanym dilerem marki Cayin. (Cała oferta wraz z krajowym cennikiem dostępna jest TUTAJ). Co ciekawe, chiński Cayin to światowa klasa jakościowa, produkuje także sprzęty dla innych uznanych marek - chociażby dla japońskich, czy holenderskich, lecz lista produktów OEM jest znacznie dłuższa...
Cayin A-55 TP jest wzmacniaczem zbudowanym w oparciu o lampy KT88, pracuje w układzie push pull, może funkcjonować w trybie triodowym (2 x 20 Wat) lub ultralinear (2 x 40 Wat); ma wbudowany także przedwzmacniacz gramofonowy dla wkładek MM. Jak widać na poniższych zdjęciach, klasa wykonania oraz design wzmacniacza A-55 TP stoją na bardzo wyśrubowanym poziomie. A jak Cayin gra wspólnie z monitorami Studio 16 Hertz Canto Grand? O tym będzie mógł przekonać się Szanowny Czytelnik za jakieś dwa tygodnie, kiedy zakończę najpierw wygrzewanie sprzętów (otrzymałem je fabrycznie nowe), a potem ostateczne testy i pisanie tekstu recenzji. Zapraszam!
Canto Grand wyposażane są w maskownice
Zworki głośnikowe Sevenrods (moje własne)
Canto Grand ustawione są na masywnych standach Rogoz-Audio 4QB80 o masie 35 kg każdy
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Komentarz będzie oczekiwać na moderację