Polpak

środa, 14 czerwca 2017

Przedwzmacniacz gramofonowy 1ARC Arrow SE - zapowiedź testu

Po kilku miesiącach oczekiwań, wreszcie dotarł do mnie najnowszy polski przedwzmacniacz gramofonowy 1ARC Arrow SE (zobacz TUTAJ - strona w przebudowie). Zapowiadałem go w kwietniu, zapowiadałem w maju, a ostatecznie dotarł do mnie w ten wtorek, czyli w połowie czerwca. Nie, opóźnienie to nie było związane z samym dopracowaniem konstrukcji przedwzmacniacza, bo ten był już od dłuższego czasu gotowy. Producent kilka miesięcy dopieszczał ...opakowania Arrow SE. W końcu, jak widać na zdjęciach, stanęło na płóciennych woreczkach z logo firmy oraz na dużym tekturowym pudle (także z logo 1ARC). W opakowaniu (w pojedynczych woreczkach) znajdują się: przedwzmacniacz, zasilacz z przewodem oraz dodatkowo - solidny przewód zasilający. 1ARC to przedwzmacniacz przeznaczony dla wkładek typu MM i MC. Wyposażony jest w regulator wzmocnienia (Gain). Przypomnę, że jakieś trzy lata temu opisywałem jego "zwykłą" wersję - test można przeczytać TUTAJ. Pycha!

Dziś wieczorem do 1ARC Arrow SE przyłączę gramofon Nottingham Analogue Horizon wraz z wkładką typu MM Ortofon 2M Black i rozpocznę testy. Zapraszam do lektury testu za kilkanaście dni.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz będzie oczekiwać na moderację