Polpak

wtorek, 5 lutego 2019

Plan recenzji - luty 2019 r.



Z lekkim poślizgiem, bo nie pierwszego, a dopiero piątego lutego, publikuję plan testowych zapowiedzi Stereo i Kolorowo. (Co zostało spowodowane przerwą wakacyjną redakcji).

1. Jako pierwszy ukaże się test słuchawek SoundMAGIC Vento P55 v.3 (czytaj zapowiedź TUTAJ). Miałem te słuchawki na dwutygodniowych wakacjach, więc dość dobrze z nimi się zapoznałem. Tekst mam już napisany więc myślę, że publikacja nastąpi nie dalej niż za dwa-trzy dni.



2.  Zaraz potem chciałbym, aby ukazała się recenzja wzmacniacza lampowego Mastersound Dueventi (zobacz zapowiedź TUTAJ). Czekam jeszcze na lampy elektronowe  Psvane Philips Holland Metal Base Replica EL34PH (zobacz TUTAJ), którymi to mam zamiar zapgrejdować firmowe bańki. Psvane mają dojechać jutro z gliwickiego 4HiFi.




3. Mam już prawie gotowy test przenośnego (!) lampowego wzmacniacza słuchawkowego Woo Audio WA8 Eclipse (czytaj zapowiedź TUTAJ). Wspaniałe brzmienie, które trudno nie nazwać inaczej jak referencyjnym.



4. Razem ze słuchawkowym wzmacniaczem lampowym Woo Audio WA8 Eclipse testuję słuchawki Mr. Speakers Aeon Flow Closed (zapowiedź TUTAJ). Myślę że ich test opublikuję w okolicach 10-14 lutego.




5. W kolejce czeka DAC i wzmacniacz słuchawkowy NuPrime DAC-10H (czytaj zapowiedź TUTAJ), dla którego na pewno znajdę czas w lutym, albowiem urządzenie jest na tyle fantastyczne, że postanowiłem zachować je dla siebie.




6. Właśnie rozpakowałem paczkę z nowym wzmacniaczem lampowym Haiku-Audio Origami 6500 SE. Piękne wykonanie i rasowy dźwięk (wiem, bo słuchałem podczas wystawy Audio Video Show w Warszawie). Niebawem opublikuję osobny post zapowiadający ten test.



7. Na osobną atencję zasługuje wzmacniacz zintegrowany Lector ZAX 70 (zobacz TUTAJ). Wzmacniacz ten to niejako ucieleśnienie marzeń melomana o muzyce prawdziwej i jednocześnie naturalnej. Jestem tym wzmacniaczem oczarowany. Razem ze wzmacniaczem otrzymałem od dystrybutora komplet kabli Black Cat Cabel (anons TUTAJ), o których szerzej napiszę w ciągu kilku następnych dni.





7. Jeżeli nie w lutym, to w marcu zabiorę się za sprzęty, które cierpliwie czekają na recenzje. Są to: a) S.M.S.L. M8A, S.M.S.L. SAP12 i S.M.S.L. P2 (zapowiedź TUTAJ) - czyli komplet DAC, wzmacniacz słuchawkowy i zasilacz liniowy oraz b) wzmacniacz/odtwarzacz sieciowy iEAST StreamAmp AM160 (zapowiedź TUTAJ).






8. W lutym spodziewam się także dostawy kilku nowości sprzętowych ze świata hi-fi, ale zapowiem je jak już do mnie fizycznie dotrą. Nie zabraknie najpewniej i urządzeń audio-vintage. Zapraszam do lektury Stereo i Kolorowo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz będzie oczekiwać na moderację