Polpak

wtorek, 1 października 2013

Plan recenzji - październik 2013 r.

1. Jutro lub najdalej pojutrze, opublikuję test polskiego wzmacniacza lampowego Egg-Shell Prestige 9WST, który cieszy moje recenzenckie uszy już od ponad trzech tygodni (czytaj TUTAJ). Jestem nim zachwycony.



2. Następnie przyjrzę się bliżej ciekawej konstrukcji z Wielkiej Brytanii, a mianowicie gramofonowi Roksan Radius 5.2. W gramofonie tym montowałem aż 4. wkładki gramofonowe!




3. W kolejce czekają monitory Martin Logan Motion 15, które są po prostu piękne, a dysponują bardzo obfitym i otwartym dźwiękiem. Otrzymałem kolumny w wykończeniu High Gloss Black Cherrywood.




4. Jestem umówiony na test wzmacniacza z Gdańska, czyli urządzenia o nazwie Baltlab Endo 1, który miał pojawić się u mnie już we wrześniu, lecz nastąpiło lekkie opóźnienie - stąd kolejna zapowiedź, tym razem październikowa.



5. Taki jest plan minimum, ale na pewno w trakcie upływu października sięgnę po kolejne sprzęty, o czym będę na bieżąco informował Drogiego Czytelnika, którego niezmiennie serdecznie zapraszam do lektury audio-bloga "Stereo i Kolorowo - Underground".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz będzie oczekiwać na moderację