Polpak

czwartek, 30 kwietnia 2015

Blues Garage - komis płytowy i sklep muzyczny w Gdyni



Do Blues Garage trafiłem nieco przypadkiem. Ot, przechodziłem akurat obok, więc po prostu wszedłem do środka zobaczywszy szyld zapraszający do odwiedzin. Czyli można napisać, iż to Blues Garage pierwszy mnie znalazł, a nie ja jego. Ogólnie samo miejsce jest mi dobrze znane, bowiem ten sam właściciel w lokalu obok od kilkunastu lat prowadzi kultowy Blues Club, w którym odbywają się ciekawe koncerty.

Tak, czy inaczej, Blues Garage mieści się w Gdyni, przy ulicy Portowej 9, której nazwa wskazuje, że prowadzi do Portu Gdynia. Jak się dowiedziałem, od dwóch miesięcy Blues Garage prowadzi komis z winylami (choć są też płyty kompaktowe), a od kilku już lat - sprzedaż instrumentów muzycznych (głównie gitar) oraz różnych akcesoriów muzycznych. Płyt winylowych na oko jest z kilkanaście tysięcy, pogrupowane są w liczne kategorie i podkategorie. Stan winyli jest bardzo dobry lub wyśmienity, a ceny umiarkowane.

Dla siebie znalazłem analog Eltona Johna "A Single Man" (tłoczenie holenderskie), za który zapłaciłem 30 PLN. Jest też dostępne tłoczenie greckie. Sklep prowadzi także sprzedaż internetową płyt - do znalezienia w Internecie. Polecam Blues Garage, bo to miejsce z duszą, a załogę stanowią bardzo zaangażowani ludzie - muzycy.

Zapraszam na fotorelację.


Plac Kaszubski - dawne centrum Gdyni; tu zaczyna się ulica Portowa


Blues Club, a zaraz obok Blues Garage przy ulicy Portowej

Napis powitalny Blues Garage



Cała artyleria gitar

Blues Garage - stosy starych wiyli

Ekspozycja winyli na wystawie


Rzędy regałów z płytami, a pośród nich stoi ...kontrabas


Różne kategorie i podkategorie


Duży wybór płyt analogowych

Afisz zapraszający na XII Gdynia Blues Festival

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz będzie oczekiwać na moderację