Polpak

sobota, 1 września 2018

Plan recenzji - wrzesień 2018 r.

Wspomnienie lata w posterze reklamowym Uhera z 1978 roku

Duża ilość nowych sprzętów do recenzji przyjechała do mnie już w drugiej połowie sierpnia. Czekają na wrześniowe testy. Na pewno w tym miesiącu dojedzie jeszcze kilka ciekawych urządzeń, które zapowiem osobnymi postami. Zaś na wrzesień plan recenzji przedstawia się następująco:

1. Jako pierwsze na warsztat wziąłem duńskie monitory Buchardt Audio S400 (zobacz zapowiedź TUTAJ). Recenzję mam już prawie na ukończeniu. Mogę więc już napisać, że S400 grają rewelacyjnie.




2. Zaraz potem chciałbym opisać włoski zestaw wzmacniacz zintegrowany i odtwarzacz płyt CD: Unison Research Unico 90 i Unison Research CD Due (czytaj TUTAJ). Piękny design, piękne granie...




3. Niedawno z sopockiego Premium Sound otrzymałem premierowe litewskie kolumny podstawkowe AudioSolutions Figaro B (zobacz zapowiedź TUTAJ), które wyróżniają się kilkoma rozwiązaniami technicznymi jak np. "niewidzialne" maskownice.




4. W kolejce czeka wkładka gramofonowa Goldring 2500 (anons TUTAJ). Chciałem ją przetestować w sierpniu, ale nie dojechał do mnie nowy gramofon, na którym planowałem ją odsłuchiwać. Wrócę więc do wkładki Golding 2500 we wrześniu.




5. Kilka tygodni temu od Paula Goowina z Wilna otrzymałem przewód zasilający Perkune Audiophiles Cables Ultimate 2 m, (czytaj TUTAJ). Przyłączam ten przewód po kolei do wszystkich testowanych wzmacniaczy i już wiem, że to bardzo dobry kabel.



6. Nie zabranie na Stereo i Kolorowo sprzętu audio-vintage. Jak już informowałem pod koniec sierpnia, z warszawskiego Nomos Audio Vintage odebrałem bardzo interesujący zestaw przedwzmacniacz/końcówka mocy Pioneer C-90/M-90 (zobacz zapowiedź TUAJ). Wspaniała rzecz.




7. We wrześniu spodziewam się także przesyłki nowego sprzętu firmy Audio-gd, monitorów Davone, monitorów Definitive Technology, jak i nowych przewodów głośnikowych Perkune Audiophile Cables z serii Ultimate. Zapraszam do lektury Stereo i Kolorowo.

2 komentarze:

  1. Można prosić o kontrolny odsłuch Buchardt Audio S400 grającego do góry nogami?

    OdpowiedzUsuń
  2. Już wróciły do właściciela, czyli do sopockiego Premium Sound.

    OdpowiedzUsuń

Komentarz będzie oczekiwać na moderację