Polpak

piątek, 1 czerwca 2012

Czerwiec 2012 r. - plan recenzji

W maju udało mi się zrealizować plan testów połowicznie, bo to co zamierzałem opisać, nie zawsze okazało się być dostępne - jak to się stało ze wzmacniaczami Yaqin, które chyba ciągle płyną kontenerowcem z Chin do portu w Gdyni... Część urządzeń nie udało mi się wypożyczyć (Denon), a na pozostałe zabrakło mi po prostu czasu. Nie mniej jednak na czerwiec przewiduję kolejne testy, a mam już potwierdzone następujące opisy:

1. Wzmacniacz z Serbii, czyli Dayens Ampino. Zresztą już anonsowany kilka dni temu.



2. Kolumny z Polski - Divine Acoustics Electra 2.



3. Wzmacniacz zintegrowany z Francji - Atoll IN 30.



4. Kable polskiej manufaktury Audiomica - najnowsze Exellence (TU).



5. Kolumny podłogowe Pylon Sapphire, z Polski naturalnie.




6. I kolejne kolumny podłogowe - niezwykle ciekawe konstrukcje Audium Comp 7, tym razem z Niemiec - (TU).



7. Oprócz tego, przygotowałem dla P.T. Czytelników pewnego rodzaju niespodziankę, ale o tym wkrótce!



Taki jest plan, a jakie będzie jego wykonanie - zobaczymy. Zapraszam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz będzie oczekiwać na moderację