Polpak

czwartek, 1 listopada 2012

Listopad 2012 r. - plan recenzji

Dzień dobry,

Przedstawiam, jak zazwyczaj pierwszego dnia kolejnego miesiąca, Szanownemu Czytelnikowi plan recenzji. W listopadzie 2012 roku mam zamiar opisać następujące sprzęty.

1. Jako pierwsze przedstawię intrygujące monitory ze Szwecji, czyli anonsowane już (TUGuru QM10two. Są małe ciałem, ale zdecydowanie wielkie dźwiękiem. Nic dziwnego więc, że w wielu środowiskach mają status kultowych.




2. Następnie przybliżę sylwetkę oraz dźwięk nowego polskiego gramofonu Fonica F-600 (TU) z łódzkiej manufaktury Audio-Fonica, która po 10. latach przerwy ponownie rozpoczęła produkcję gramofonów. Lecz z dawnej firmy Fonica pozostała jedynie nazwa, bo jakość wykonania i brzmienie nowych jej produktów zadziwia, a przynajmniej mnie - sceptyka bardzo pozytywnie zaskoczyło.



3. Potem przyjdzie pora na prawdziwego "białego kruka", czyli na Referencyjny Tuner Radiowy UKF FM Amplifikator (TU) autorstwa pana Tomasza Burskiego z Radicon S.C. w Gdyni. Piszę "biały kruk", bo to, zdaje się, jest jedyny tuner radiowy wytwarzany obecnie w Polsce. I to jaki tuner, trzeba dodać! Określenie "referencyjny", w tym przypadku, to nie jest przesada, czy pusty slogan marketingowy, lecz opisanie stanu faktycznego.



4. Mam potwierdzoną możliwość wypożyczenia do testów od dystrybutora this.pl Audio  zestawu wzmacniacz i odtwarzacz CD brytyjskiej marki Rega. Będą to Rega Brio-R oraz Rega Apollo-R. Bardzo mnie ten zestaw interesuje, zresztą zapowiadałem go już na październik, ale z pewnych względów musiałem opóźnić ów opis.



5. Postaram zająć się opisem słuchawek Beyerdynamic. Najprawdopodobniej będą to Beyerdynamic T 70.



6. Być może, wystarczy mi czasu w listopadzie, aby przybliżyć Czytelnikom wzmacniacz z Korei Calyx CTI, który robi na świecie prawdziwą karierę.


7. Z dużym prawdopodobieństwem mogę napisać, że będę zapoznawać się z kolejną parą nowych kolumn firmy Pylon Audio - tym razem z modelem Topaz 15.

Taki jest plan, a jakie jego wykonanie - zobaczymy. Jak zwykle, odchylenia są możliwe. Zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz będzie oczekiwać na moderację