Polpak

niedziela, 1 lutego 2015

Plan recenzji - luty 2015 r.

W lutym zaplanowałem następujące opisy:

1. Na początek przybliżę Czytelnikowi nową wersję dużych kolumn podłogowych Taga Harmony Platinium F-100 SE v.2, które anonsowałem niedawno TUTAJ.



2. Potem planuję zabrać się za test słuchawek magnetoplanarnych Audeze LCD-2. Są to nowe, ulepszone wersje poprzednich modeli. Wyposażone są w technologię przetworników "Fazor", stąd zwane są też niekiedy jako Audeze LCD-2F. Słuchawki wczoraj zapowiadałem TUTAJ.



3. W dalszej kolejności wezmę się za ciekawe monitory marki Martin Logan. Będą to Martin Logan Motion 35XT, których zajawkę umieściłem TUTAJ.



4. W kolejce czekają także słuchawki Polk Audio Buckle wraz z zewnętrzną kartą dźwiękową USB HiFiMan HM-101. Bardzo interesujący komplet. Zapowiadałem go TUTAJ.



5. W międzyczasie chciałbym opisać nową wersję wzmacniacza lampowego Schiit Vallhala, czyli Schiit Valhalla 2. Jest to konstrukcja OTL (bez transformatorów wyjściowych). Zapowiedź TUTAJ.



6. Wkrótce spodziewam się przesyłki przewodów analogowych RCA firmy Furutech oryginalnie konfekcjonowanych w Japonii.



7. Niebawem przyjadą do mnie kolejne kolumny podstawkowe. Tym razem będą to polskie Impuls Audio Alize. Jest to konstrukcja oparta o głośniki Seas 27TDFC i Tang Band W5-1367B.



8. W lutym, gdzieś za dwa tygodnie, mam uzgodnione wypożyczenie do testów nowego wzmacniacza, DACa, przedwzmacniacza gramofonowego MM, odbiornika Bluetooth, itd Pro-Ject MAIA. Czyli urządzenie All-in-One od czesko-austriackiego specjalisty od gramofonów i miniaturowych urządzeń audio hi-fi Pro-Ject.



9. Takie są ambitne plany, co z tego wyjdzie - czas pokaże. Mam nadzieję, że na wszystkie zaplanowane testu wystarczy mi weny i wolnych chwil. Zapraszam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz będzie oczekiwać na moderację