Polpak

niedziela, 1 grudnia 2013

Plan recenzji - grudzień 2013 r.

Niestety, w listopadzie nie udało mi się zrealizować wszystkich planów. Przede wszystkim, okazało się, że nowa seria wzmacniaczy zintegrowanych z Gdańska, czyli Baltlab Endo 1 ciągle czeka na dostawę korpusów z gdyńskiej fabryki Radmor. Zamówienie mocno przeciąga się, nie wiem więc, czy w grudniu będę mógł wypożyczyć sprzęt - jeżeli tak, to poinformuję Czytelnika w stosownym momencie. Jednak w planach na grudzień wzmacniacza Baltlab Endo 1 nie umieszczam.

Opóźniła się także ostateczna dostawa wzmacniacza lampowego z Poznania - PhonoGraph 60, stąd testy tego ciekawego sprzętu będą dokonywane w grudniu, a nie w listopadzie.





Natomiast plan testów na grudzień mam bardzo rozbudowany - na szczęście przewiduję w tym miesiącu więcej czasu na odsłuchy i opisy sprzętu. Agenda zaś wygląda następująco:

1. Jako pierwszy opublikuję test urządzenia o nazwie CocktailAudio X30, dla którego trudno znaleźć prostą i krótką nazwę w języku polskim - dlatego trzeba posiłkować się angielską: "all-in-one". Lecz ona dalej niezbyt wiele mówi, bowiem CocktailAudio X30 to: cyfrowy rejestrator dźwięku (w tym HD), sieciowy serwer muzyczny, samodzielna przegrywarka (ripper) płyt CD, radio internetowe i FM, transport plików, wzmacniacz cyfrowy 2 x 50 W, etc - wyposażone w wysokiej jakości wewnętrzny DAC, różnego rodzaju wejścia i wyjścia i wiele innych.




2. Następnie planuję opis, anonsowanego niedawno TUTAJ, przetwornika cyfrowo-analogowego o wdzięcznej nazwie Schiit Bifrost, który współpracując w parze CocktailAudio X30 tworzą zaskakująco zgrany duet.




3. W przyszłym tygodniu spodziewam się przesyłki z firmy Voice Sp. z o.o. zawierającej zestaw gramofon Pro-Ject RPM 5.1 z wkładką Ortofon 2M Blue oraz przedwzmacniaczem gramofonowym Pro-Ject Phono Box S.





4. Potem uzgodnione mam wypożyczenie od polskiego dystrybutora Polpak, arcyciekawych i intrygujących kolumn elektrostatycznych Martin Logan ElectroMotion ESL, których od zawsze chciałem posłuchać we własnym systemie.




5. Przy okazji użyczenia kolumn elektrostatycznych Martin Logan, poprosiłem Polpak o przesyłkę przedwzmacniacza gramofonowego Xindak LP-1, bowiem planuję mini-test zespołowy kilku phono-stage.




6. W związku z powyższym, uzgodnioną mam już przesyłkę kolejnego przedwzmacniacza gramofonowego iFi micro iPhono, który seryjnie zbiera najwyższe noty (w swojej kategorii) recenzentów oraz uznanie użytkowników.




7. Mniej więcej w połowie grudnia, mam zamiar zabrać się za test nowego przetwornika c/a USB/wzmacniacza słuchawkowego z Norwegii: Hegel Super.



8. Jeżeli wystarczy mi czasu, a myślę, że tak, to miesiąc mam nadzieję zamknąć opisem ciekawego, a niedrogiego zestawu z Włoch - wzmacniacz zintegrowany oraz odtwarzacz płyt CD: Indiana Line Puro 800 oraz Indiana Line CDP.





9. "And last, but not least" - planuję test polskich kolumn podstawkowych, które wywarly na słuchaczach podczas ostatniej wystawy Audio Show w Warszawie nie lada wrażenie: Pylon Topaz Monitor. Mają do mnie dojechać już w przyszłym tygodniu.

10. A w międzyczasie chciałbym też podzielić się z Drogim Czytelnikiem wrażeniami z odsłuchów kilku płyt, w tym winylowych...

Vangelis "Blade Runner" - Audio Fidelity

Mam nadzieję, że powyższy plan uda mi się zrealizować w 100 %, choć jak widzę, będzie trudno. Obiecuję jednak, iż dołożę wszelkich sił, aby wszystkich zapowiedzi testowych dotrzymać.

Zapraszam! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz będzie oczekiwać na moderację