Polpak

niedziela, 16 grudnia 2018

Interkonekty M&B Audio Cable Diamond - zapowiedź testu



Kilka tygodni temu napisał do mnie list pan Marek Brożek - konstruktor manufaktury M&B Audio Cable (zobacz TUTAJ). W liście tym padła propozycja zapoznania się przeze mnie z jedną z firmowych konstrukcji. Później, już w trakcie rozmowy telefonicznej, ustaliliśmy, że dobrze by było przetestować interkonekty Diamond, bo te pan Brożek uważa za szczególnie "dobrze grające" w relacji do ceny. Jednakże na same kable musiałem jeszcze poczekać kilkanaście dni, albowiem zamówiłem do recenzji interkonekty Diamond nie na zwyczajowych wtykach Neutrika Profi, a na tzw. bullteach Eichmanna (zobacz TUTAJ), a te niestety nie były dostępne od ręki. Przy okazji nadmienię, że dawna australijska firma ETI Eichmann zmieniła nazwę na KLE Innovations (Keith Louis Eichmann Innovations).

O samych interkonektach Diamond, póki co, wiadomo mi tylko tyle, ile o nich informacji jest dostępnych na stronie M&B Audio Cable. Przewodnikiem jest srebro z domieszką złota, zaś izolatorem teflon. Więcej o nich napiszę o nich w recenzji właściwej - jak pan Brożek prześle mi bardziej szczegółowe informacje na temat koncepcji konstrukcji i wykonania.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz będzie oczekiwać na moderację