Polpak

sobota, 12 kwietnia 2014

Monitory Amphion Ion+ - zapowiedź testu

Kilka dni temu otrzymałem do testów monitory Amphion Ion+. Są to niewielkie kolumny podstawkowe, lecz jak zapewnia ich fiński producent - mają predyspozycje high-endowe. Można je ustawiać zarówno na klasycznych standach i używać je jako typowe kolumny, można postawić na półce i traktować jako głośniki podstawkowe i na koniec - można je wykorzystywać jako monitory bliskiego pola, kiedy usytuować Ion+ na biurku. Zacząłem odsłuchy właśnie od tej trzeciej wersji.

Przy okazji przypomnę, iż testowałem już wcześniej Amphion Helium 510 (czytaj TUTAJ) oraz uczestniczyłem w odsłuchach flagowych Amphion Krypton 3 (czytaj TUTAJ). Razem z monitorami Amphion Ion+ ich wrocławski dystrybutor - Moje Audio użyczył mi także wzmacniacz cyfrowy (i DAC jednocześnie) o nazwie NuForce DDA-100.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz będzie oczekiwać na moderację