Polpak

poniedziałek, 1 lutego 2016

Plan recenzji - luty 2016 r.

Przerwa wakacyjna niespodziewanie przedłużyła się. Zaplanowałem siedem dni urlopu, ale tegoroczne niesamowicie intensywne słońce i wysoka temperatura panująca na Wyspach Kanaryjskich sprawiły, że wypoczynek przedłużył się aż do piętnastu dni. W lutym mam zamiar wszelkie zaległości testowe nadrobić, tym bardziej że udało mi się nieco napisać recenzji na wakacjach.

Wyspy Kanaryjskie, Fuerteventura, widok na Playa de Cofete


Lutowy plan testów przedstawia się następująco:

1. Mam już gotową do publikacji recenzję polskich słuchawek Krüger&Matz KM 665, które zabrałem na dwa tygodnie wakacji. Zapowiedź ich testu opublikowałem jeszcze w grudniu (czytaj TUTAJ).




2. Zaraz potem mam zamiar przybliżyć Czytelnikowi nowy polski lampowy przedwzmacniacz gramofonowy Egg-Shell Prestige PS5, który wywarł na mnie bardzo pozytywne wrażenie i dobrze zgrał się z gramofonem Nottingham Analogue Horizon wraz z wkładką typu MM Ortofon 2M Black (zapowiedź TUTAJ).




3. Następnie opublikuję test ciekawego i bardzo wizualnie atrakcyjnego hybrydowego "lampowo-tranzystorowego) wzmacniacza zintegrowanego Pathos ClassicOne MkIII (anons TUTAJ). Jestem pod jego wielkim wrażeniem - co za urzekające urządzenie!



 
4. Potem przystąpię do testów i publikacji opisu słuchawkowego wzmacniacza tranzystorowego (i jednocześnie DACa) Audeze Deckard (zapowiedź TUTAJ).




5. W międzyczasie chciałbym znaleźć trochę czasu na opis nowego polskiego kabla sieciowego Vein Audio Indigo (czytaj TUTAJ). Przewód przyszedł do mnie już pod koniec listopada, ale grudzień i styczeń miałem tak bardzo przeładowane, że wrócę do Indigo dopiero w lutym. I zrobię to z przyjemnością, bo to świetna siecówka w rozsądnej cenie.




6. W planach testowych mam również nowy przetwornik cyfrowo-analogowy Musical Fidelity MX-DAC (TUTAJ). Powinien przyjść do mnie z Rafko jeszcze w tym tygodniu.




7. Paul Goodwin z firmy Pekune Audiophile Cables na luty zapowiada wysyłkę do mnie nowych kabli do testów - trzymetrowej sieciówki i dwumetrowych interkonektów. 

8. Pozostałe sprzęty są w fazie uzgodnień wypożyczeń do testów, tak więc ich zapowiedzi umieszczę stopniowo w miarę uzyskania ostatecznych potwierdzeń. Zajmie mi to kilka dni, ale zapewniam, że będą to bardzo ciekawe urządzenia.

Poza tym w lutym nastąpi kilka zmian w działalności Stereo i Kolorowo - Underground. O szczegółach poinformuję niebawem. Zapraszam do lektury.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz będzie oczekiwać na moderację