Polpak

sobota, 1 kwietnia 2017

Plan recenzji - kwiecień 2017 r.

Głośnik Mass Fidelity Core na tarasie pokoju hotelowego; Dubrownik, Chorwacja - 27 marca br.


W kwietniu szykuje się wyjątkowo dużo testów, więc bez zbędnych wstępów przechodzę od razu do zapowiedzi.

1. Jako pierwsze opiszę niewielkie kolumny podstawkowe Taga Harmony Azure S-40 v.2. (zobacz TUTAJ), które przyjechały do mnie jeszcze w lutym, ale nawał pracy nie pozwolił mi opublikować ich testu. Mam zamiar uczynić to w kolejnych 2-3 dniach.




2. Zaraz potem chciałbym opisać kondycjoner sieciowy Xindak PC-200V (zobacz anons TUTAJ), który także stoi u mnie od lutego. Przez ten czas miałem możność dobrze z nim się zapoznać. W rezultacie testu, wiem że Xindak PC-200V pozostanie w moim systemie już na stałe, albowiem jego wpływ na poprawę dźwięku jest wręcz znakomity.




3. W kolejce czeka zestaw wzmacniacz słuchawkowy/DAC Cayin iHA-6/Cayin iDAC-6 (zobacz zapowiedź TUTAJ). Bardzo ciekawy sprzęt za w miarę umiarkowane pieniądze. 




4. Będąc kilka dni na południu Europy, miałem ze sobą głośnik bezprzewodowy Bluetooth Mass Fidelity Core (zobacz zapowiedź TUTAJ). Kapitalnie sprawdził się w roli przenośnego i wygodnego głośnika, który napełniał pierwszorzędnym dźwiękiem cały pokój hotelowy albo taras.




5. Jarociński producent Pylon Audio niedawno przysłał mi do recenzji parę kolumn Pylon Opal 20 (zobacz TUTAJ) w dębowej okleinie skrzynek. Świetny dźwięk za więcej niż umiarkowane pieniądze!




6. Lada dzień spodziewam się sporej dostawy sprzętu z Pioneer Polska. Będzie to najnowszy mobilny odtwarzacz (i streamer) Pioneer XDP-300R (zobacz TUTAJ). Dystrybutor zapowiada także wysyłkę do testów minisystemu Pioneer FS-W40 (zobacz TUTAJ) oraz głośnika bezprzewodowego Bluetooth Pioneer.




7. Z marca na kwiecień przeciągnęła się dostawa nowego przedwzmacniacza gramofonowego 1ARC Arrow SE produkowanego przez niewielką polską manufakturę. Mam nadzieję, że Arrow SE dojedzie do mnie w następnym tygodniu.



8. Camax Dystrybucja (zobacz TUTAJ) zapowiada wysyłkę kilka nowości brytyjskiego iFi Audio. Będą to: iFi iDSD LE oraz iFi iDefender. Oj, sypnęło małymi iFi na tę wiosnę.




9. Polski dystrybutor czesko-włoskiej firmy Xavian (zobacz TUTAJ) anonsuje przekazanie do testów nowych monitorów Xavian Joy. 



10. W marcu uczestniczyłem w odsłuchach przeprowadzanych przez gdański salon hi-fi Premium Sound. Były to urządzenia udostępnione przez krakowskiego Mediam, czyli topowy gramofon Nottingham Analogue wraz z referencyjną wkładką Ortofon Windfeld. W ciągu kilku dni planuję opublikować relację z tych odsłuchów.


11. Oczywiście w kwietniu nie zabraknie również opisów sprzętów vintage audio hi-fi. Mam już upatrzone coś ciekawego…

Zapraszam do kwietniowej lektury Stereo i Kolorowo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz będzie oczekiwać na moderację