Polpak

piątek, 5 kwietnia 2019

Kolumny podstawkowe Studio 16 Hertz Canto Grand New - zapowiedź testu



Na łamach Stereo i Kolorowo opisywałem wszystkie po kolei modele kolumn podstawkowych pochodzących z tyskiej manufaktury Studio 16 Hertz prowadzonej przez pana Grzegorza Rogalę. Były to modele Canto z rozmaitymi oznaczeniami: One, One New, Two, Three, Three SE oraz Grand (czytaj recenzje TUTAJ). Niedawno pan Rogala poinformował mnie, że właśnie pracuje nad koleiną reinkarnacją renomowanego modelu Canto Grand, który otrzymał nazwę Canto Grand New (poprzednia wersja zobacz TUTAJ). Wczoraj nowe gotowe głośniki do mnie przyjechały, dziś je wypakowałem i wstępnie obfotografowałem. Niestety, pan Rogala jeszcze nie ujawnił mi, co tam konkretnie ulepszył w Grand New (versus Grand). Jak tylko się dowiem, uzupełnię niniejszy wpis.
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz będzie oczekiwać na moderację