Polpak

czwartek, 22 sierpnia 2019

Wzmacniacz lampowy Tsakiridis Aeolos - zapowiedź testu




Przebywając dziś w Toruniu, złożyłem wizytę polskiemu dystrybutorowi greckiej firmy Tsadiridis Devices - Artisan Audio Devices. Pojechałem tam odebrać wzmacniacz lampowy Tsakiridis Aeolos (zobacz TUTAJ) na testy, ale przy okazji nie odmówiłem sobie przyjemności posłuchać innych modeli Tsakiridis. Właściciel Artisan Audio Devices oprowadził mnie po salonie, posłuchaliśmy nieco sprzętu, porozmawialiśmy o high-fidelity i o muzyce.

Tsakiridis Devices, to jak już napisałem, firma z Grecji, a konkretnie - z Aten. Została założona w 1987 roku, czyli ponad 30 lat temu. Specjalizuje się w konstruowaniu i produkcji urządzeń lampowych high-fidelity. Jej produkty są dostępne na całym świecie; cieszą się dużym powodzeniem i takim samym uznaniem audiofilów.

Tsakiridis Aeolos - dane techniczne
Zintegrowany wzmacniacz lampowy push – pull
Klasa AB1
Lampy sygnałowe 4 x ECC81
Lampy Mocy: 4 x EL34.
Dwa tryby pracy, triodowy (20 Wat) oraz pentodowy (35 Wat)
Dwa poziomy sprzężenia zwrotnego
Sterowanie pilotem, selektor wejść, funkcja wyciszania
Potencjometr Alps Blue
4 wejścia liniowe
Wyjście Tape Out
Szerokopasmowe transformatory wyjściowe z dożywotnią gwarancja
5 lat gwarancji producenta
Pasmo przenoszenia: 7 Hz – 75 000 Hz
Zniekształcenia: 1,7%
Stosunek sygnał/szum: 85 dB
Czułość wejściowa: 350 mV
Impedancja kolumn: 4-8 Ω
Wymiary (W/S/G): 20/28,5/48 cm



Dwa zdjęcia głównego pomieszczenia odsłuchowego Artisan Audio Devices w Toruniu



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz będzie oczekiwać na moderację