Polpak

sobota, 1 czerwca 2019

Plan recenzji - czerwiec 2019 r.



W czerwcu plan recenzji Stereo i Kolorowo prezentuje się następująco:

1. Właśnie pracuję nad recenzją nowego wzmacniacza hybrydowego Taga Harmony HTA-2500B (zobacz zapowiedź testu TUTAJ). Jego aparycja zdradza dużą moc i energię grania, ale to także wysoka kultura i elegancja.



2. Zaraz potem chciałbym przybliżyć Czytelnikowi edycję specjalną (wykonywaną na specjalne zamówienie) ciekawych polskich monitorów Studio 16 Hertz Canto One New SE (zobacz TUTAJ).



3. Już od około miesiąca testuję topowe japońskie słuchawki Fostex TH909 (zobacz TUTAJ). Nie będzie ujawnieniem tajemnicy jeżeli napiszę, że jestem nimi zachwycony. Słucham na nich w towarzystwie wzmacniacza słuchawkowego/DACa Questyle CMA Twelve Standard Gold (opisany już pod koniec maja).



4. Bardzo podoba mi się dźwięk brytyjskiego przetwornika cyfrowo-analogowego Musical Fidelity M6s DAC (zobacz zapowiedź TUTAJ). To brzmienie kompletne, ale wyważone - plastyczne i kształtne, lekko ocieplone. Bardzo przyjemne w odbiorze.



5. Jakiś czas temu zapowiadałem interesującą, acz stosunkowo niedrogą polską listwę zasilającą ZiKO Labs Powerbox 4xSchuko 3m. (zobacz TUTAJ). Opiszę ją na początku czerwca.



6.  W czerwcu przyjdzie też czas na recenzję kompaktowych kolumn podłogowych Xavian Jolly (czytaj TUTAJ). Ich skrzynka zbudowana jest z pełnego drewna dębowego, a nie z płyt MDF oklejanych drewnianym fornirem!



7. Mam nadzieję, że w w tym miesiącu dotrze do mnie wreszcie dawno zapowiadany nowy SPL Phonitor XE. Czekam na przesyłkę zestawu wzmacniacz plus głośniki z Encore7 (Egg-Shell). Ma dojechać też niezwykle interesująca wkładka gramofonowa. W przyszłym tygodniu mam otrzymać monitory Unison Research. U siebie mam już nowy iFi PRO DSD, ale zapowiem go wkrótce osobnym wpisem. Zapraszam do czerwcowej lektury Stereo i Kolorowo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz będzie oczekiwać na moderację