Polpak

poniedziałek, 1 grudnia 2014

Plan recenzji - grudzień 2014 r.

Grudzień zapowiada się bardzo obficie pod względem testowanych sprzętów na łamach Stereo i Kolorowo. Większość urządzeń mam już u siebie, na kilka jeszcze czekam. Plan recenzji i opisów wygląda następująco:

1. Na pierwszy ogień pójdzie wzmacniacz lampowy Cayin MT-35 S, na którym słucham już od ponad tygodnia. Ma bardzo przyjemny dźwięk, wręcz urzekający płynnością i świeżością.



2. Potem zabiorę się za opis mocarza z Norwegii, czyli wzmacniacz Hegel H160 (zapowiedź TUTAJ), który ma zainstalowany także pełnoprawny konwerter cyfrowo-analogowy oraz łączność bezprzewodową AirPlay. Słucham na nim równolegle z Cayin MT-35 S. Chociaż lampowy Cayin i tranzystorowy Hegel to zupełnie inne konstrukcje, to niektóre cechy brzmienia mają wspólne - chociażby organiczny dźwięk oraz wybujałą soczystość.



3. Następnie mam plan opisać cały stos akcesoriów zasilających firmy Furutech (zapowiedź TUTAJ): dwa przewody zasilające oraz dwie listwy zasilające. Urządzenia te otrzymałem od bielsko-bialskiego dystrybutora Vinyl Goldmine.




4. W kolejce czekają niecierpliwie słuchawki magnetostatyczne Audeze LCD-XC.



5. Jeszcze w przyszłym tygodniu mają do mnie przyjechać nowe kolumny podłogowe Taga Harmony, a także system bezprzewodowy Martin Logan Crescendo.



6. Mam nadzieję, że w grudniu wystarczy mi czasu, aby opisać niewielki przenośny wzmacniacz słuchawkowy i DAC Cayin C6, który jest bardzo ciekawym urządzeniem. I bardzo ładnym - warto dodać.



7. Być może jeszcze w grudniu zmierzę się z kolejnymi kolumnami głośnikowymi Polk Audio, a jeżeli w tym miesiącu nie zdążę, to zrobię to już w styczniu 2015 roku. W planach są także słuchawki Polk Audio Hinge.




Zapraszam do lektury Stereo i Kolorowo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz będzie oczekiwać na moderację