Polpak

niedziela, 1 grudnia 2019

Plan recenzji - grudzień 2019 r.



Ostatni miesiąc roku 2019 mam nadzieję spędzić bardzo twórczo pod względem przeprowadzanych i publikowanych testów urządzeń audio. A grudzień pod tym względem zapowiada się bardzo bogato.

1. Mam już gotową recenzję przewodów zasilających Taga Harmony TPC-TS-2m (czytaj zapowiedź TUTAJ), opublikuję ją za dzień lub góra dwa. Bardzo przyjemne kable - dobrze wykonane i nie kosztujące majątku.



2. Zaraz potem chciałbym zrecenzować kanadyjskie interkonekty Luna Cables Gris (zobacz TUTAJ), na których gram już od ponad miesiąca. Miłe i plastyczne brzmienie o ponadzwyczajnej harmonii.




3. W kolejce niecierpliwie czekają dwa premierowe produkty firmy Pro-Ject - gramofon Pro-Ject X1 i przedwzmacniacz gramofonowy Pro-Ject Phono Box S2 Ultra (zobacz TUTAJ). Miałem się nimi zająć pod koniec listopada, ale niestety nie zdążyłem.





4. Od kilkunastu dni słucham muzyki na słuchawkach SoundMusic HP1000 (czytaj zapowiedź testu TUTAJ). Dalekowschodni "haj-end" robi się coraz tańszy; jeszcze kilka lat temu nikt by nie pomyślał, że tak dobre słuchawki jak SoundMusic HP1000 mogą kosztować poniżej 1 500 PLN.




5. Do słuchawek Sound Music HP1000 warszawski dystrybutor MIP Sp. z o.o. dobrał mi najnowszy wzmacniacz słuchawkowy i DAC PCM/DSD/MQA o nazwie S.M.S.L. M500 (czytaj TUTAJ). Wyposażony jest w układ XMOS XU-216, czyli prawdziwe 32-bitowe rozwiązanie dla wsparcia USB.





6. Polski dystrybutor Premium Sound z Sopotu niedawno dostarczył mi na testy duże kolumny podłogowe AudioSolutions Figaro M (zobacz TUTAJ). Głośniki te zrobiły furorę na listopadowej wystawie Audio Video Show w Warszawie. Grały tam z elektroniką Shanlinga - a u mnie grają ze wzmacniaczem ...Shanling A3.2.




7. Warszawski Musictoolz przysłał mi do zrecenzowania nietypowy zestaw z Niemiec: SPL Phonitor XE i SPL Phonos (czytaj zapowiedź TUTAJ), czyli wzmacniacz słuchawkowy z DAC i przedwzmacniacz gramofonowy MM/MC. Oba urządzenia są premierowe.




8. Razem z głośnikami AudioSolutions Figaro M do testów otrzymałem też indonezyjskie (z wyspy Bali!) interkonekty RCA Vermouth Audio Red Velvet MK III RCA (zobacz TUTAJ). Przewody te robią dużą furorę w audiofilskim świecie, a wycenione są bardzo rozsądnie.




9. Od kilku dni słucham muzyki na głośnikach stylizowanych na konstrukcje z lat 60-tych XX wieku. To "najnowsze" produkty brytyjskiej firmy Wharfedale - duże monitory Linton (zobacz TUTAJ) wraz ze specjalnie zbudowanymi dlań podstawkami. Całość świetnie wygląda, a jeszcze lepiej gra!




10. Wstyd się przyznać, ale już od kilku dobrych dni mam u siebie premierowe francuskie kolumny podłogowe Triangle Borea BR08 (zobacz TUTAJ), lecz jeszcze ich nawet nie zapowiedziałem na blogu. Przyczyna jest prozaiczna - nie mam miejsca w pomieszczeniu, aby je wypakować i postawić. Muszą jeszcze poczekać kilka dni. Ale głośniki te zapowiadają się bardzo ciekawie!



Na szczęście grudzień to długi miesiąc z wieloma dniami wolnymi, mam więc nadzieję uporać się z tymi dziesięcioma zapowiedziami testowymi. Zapraszam do grudniowej lektury Stereo i Kolorowo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz będzie oczekiwać na moderację