Polpak

piątek, 7 maja 2021

Mytek Brooklyn Bridge / Mytek Brooklyn AMP+; DAC, streamer, przedwzmacniacz i wzmacniacz słuchawkowy / końcówka mocy - zapowiedź testu



Już jakiś czas temu planowałem wypożyczyć nowe urządzenia Mytek Digital serii Brooklyn. Ale kiedy pisałem do polskiego dystrybutora listy z prośbą o udostępnienie, to na okrągło odpowiadał, że albo "akurat się sprzedały", albo właśnie zostały wypożyczone na testy gdzieś w Polsce. Jednakże kilka tygodni temu warszawski dystrybutor Musictoolz.pl niespodziewanie poinformował mnie, że "zaraz po majówce uda się skompletować zestaw Mytek Brooklyn Bridge oraz Mytek Brooklyn AMP+". Zestaw ów został szczęśliwie zorganizowany, a dziś właśnie do mnie dotarł pocztą kurierską. Lecz owo kompletowanie okazało się być niezbyt dokończone, bo otrzymałem dwa różne kolory wykończenia frontów (srebrny i czarny) - ale przynajmniej mam dobry pogląd na to jak prezentują się obie wersje kolorystyczne. To też jest jakiś pozytyw!

Mytek Brooklyn Bridge (zobacz TUTAJ) z serii Mytek HiFi to najwyższej jakości przedwzmacniacz, konwerter cyfrowo-analogowy i platforma do strumieniowania muzyki w jednym. Bridge został oparty na tych samych obwodach, co wykorzystywane w studyjnym konwerterze Brooklyn DAC+. Z kolei Mytek Brooklyn AMP+ (zobacz TUTAJ) to nowa, ulepszona wersja cyfrowego wzmacniacza mocy pracującego w klasie D. Opartego na duńskich modułach firmy Pascal.




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz będzie oczekiwać na moderację