Polpak

niedziela, 1 sierpnia 2021

Plan recenzji - sierpień 2021 r.

 


W lipcu br. opublikowałem na blogu Stereo i Kolorowo aż 11. recenzji. To dość sporo. Ale w sierpniu będzie ich nieco mniej, albowiem planuję kilka-kilkanaście dni wakacji.

Sierpniowy plan testów 2021 przedstawia się następująco:

1. Jako pierwsze chciałbym opisać polskie głośniki podstawkowe Pylon Opal Monitor (zobacz zapowiedź testu TUTAJ). Trochę mi głupio, bo wypożyczyłem je przy okazji zwiedzania zakładów produkcyjnych Pylon Audio w Jarocinie, ale to było już około 1,5 miesiąca temu. Nie żebym na nich nie słuchał muzyki, czy nie podobały mi się. To po prostu chroniczny brak czasu. Obiecuję więc nadrobić tę zaległość na samym początku sierpnia.




2. Zaraz potem mam w planach publikację recenzji studyjnych monitorów aktywnych Avantone CLA-10A (zobacz TUTAJ). To aktywna wersja kultowych głośników pasywnych Yamaha NS-10. Bez wątpliwości to są ciekawe monitory, których warto posłuchać.




3. Od ponad miesiąca słucham płyt winylowych na japońskim gramofonie TEAC TN-5BB (czytaj TUTAJ). To jest fantastyczny gramofon! Pierwszorzędnie zbudowany, świetnie grający. W lipcu wymieniłem w nim fabrycznie montowaną wkładkę Ortofon 2M Red na model wyższy Ortofon 2M Black.


4. Na początku lipca dotarł do mnie premierowy, włoski M2Tech Young DAC MkIV (zobacz TUTAJ). Najnowszy Young DAC MkIV to w zasadzie całkowicie nowa konstrukcja względem poprzedniej wersji. Zaimplementowana tutaj kość DAC to referencyjny Asahi Kasei AK4497 z dekodowaniem sygnałów DSD i MQA. Urządzenie wyróżnia też duża liczba różnych wejść i wyjść, łączność Bluetooth, stacjonarny wzmacniacz słuchawkowy i przedwzmacniacz liniowy.



5. Test słuchawek magnetoplanarnych Monoprice Monolith M1060C (zobacz zapowiedź TUTAJ) miałem zaplanowany na czerwiec, a potem na lipiec. Niestety, nie wyrobiłem się. Na 100% obiecuję, że w sierpniu w końcu go opublikuję. Tym bardziej, że słuchawki te są wprost doskonałe!




6. Od kilku tygodni używam platformy antywibracyjnej SHUBI MBV-FS80 (zobacz TUTAJ). Stawiam na niej po kolei wszystkie testowane sprzęty. Bardzo ciekawa konstrukcja. I inteligentna.



7. Jeszcze pod koniec maja zapowiadałem recenzję "głośników komputerowych" Audioengine A1 (czytaj TUTAJ). Bardziej precyzyjniej pisząc, to głośniki bezprzewodowe Bluetooth z wbudowanym wzmacniaczem oraz wewnętrznym DAC-iem. Od razu je polubiłem!




8. Vermöuth Audio Black Pearl MkII RCA (czytaj TUTAJ) to interkonekty analogowe wytwarzane na wyspie Bali (część Indonezji). To połączenie solidnego rdzenia i wielkogabarytowego przewodnika OCC owiniętego wysokiej jakości izolacją teflonową. Lubię przewody Vermöuth Audio, ich testy przeprowadzam z niekłamaną przyjemnością.




9.  Niedawno warszawski dystrybutor EIC Sp. z o.o. dostarczył do mnie na testy wzmacniacz cyfrowy Trigon Exxact (zobacz TUTAJ). Niemiecki Trigon nie jest jeszcze zbyt znany w naszym kraju, ale jego produkty są fantastyczne. Nie inaczej jest ze wzmacniaczem Exxact. 




10. Do przesyłki ze wzmacniaczem Trigon Exxact dystrybutor EIC Sp. z o.o. "dorzucił" też przewody Kimber Kable Tonik XLR (zobacz TUTAJ). Nie jest to model jakoś specjalnie drogi - koszt odcinków półmetrowych to jedynie 599 PLN, zaś metrowych - 649 PLN. Jak na standardy audiofilskie nie są wygórowane ceny. Zaś wykonanie i brzmienie pierwsza klasa!


Tak prezentuje się sierpniowy plan recenzji Stereo i Kolorowo. Mam jeszcze u siebie "super-premierowe" głośniki podłogowe, których na razie nie mogę ujawniać. Mogę jedynie napisać, że są piękne i wspaniale grają (poniżej zdjęcie konstrukcji ich podstaw).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz będzie oczekiwać na moderację