Polpak

wtorek, 1 września 2020

Plan recenzji - wrzesień 2020 r.




Niestety, sporej części planowanych recenzji w sierpniu nie udało mi się zrealizować - przerzucam je więc na wrzesień. Kilka kolejnych urządzeń dodatkowo przyjechało w sierpniu. Jakoś to wszystko będę w bieżącym miesiącu układał i po kolei testował, publikował. Wrześniowy plan recenzji prezentuje się następująco:

1. Mam praktycznie w 99% ukończony tekst recenzji koreańskiego CocktailAudio X45 (czytaj zapowiedź testu TUTAJ), czyli urządzenia wielofunkcyjnego typu serwer multimediów, przetwornik cyfrowo-analogowy i przedwzmacniacz liniowy. Ta recenzja ukaże się jako pierwsza we wrześniu. Jutro, góra pojutrze.




2. W następnej kolejności chciałbym opisać odtwarzacz plikowy/streamer Matrix Audio Element M (zobacz TUTAJ), który testowałem równolegle z powyżej wspomnianym CocktailAudio X45. Kapitalna maszyna w mojej odsłuchowej ocenie!




3. W niedalekim planie mam zamiar opublikować test głośników podstawkowych Focal Chora 806 (zobacz TUTAJ). Ich podłogowi "bracia", czyli model Focal Chora 826, niedawno otrzymały prestiżową nagrodę EISA 2020-2021 - a to bardzo dużo znaczy!




4. W zeszłym miesiącu, będąc w zaprzyjaźnionym salonie hi-fi Premium Sound w Sopocie, "podebrałem" im przewody zbalansowane Vermouth Audio Rhapsody XLR (zobacz TUTAJ) w celu wykorzystywania ich w teście zestawu SPL: przedwzmacniacz/DAC i stereofoniczna końcówka mocy - SPL Director Mk2 i SPL Performer s800. Test tego zestawu opublikowałem już w sierpniu, zaś teraz kable Rhapsody wpięłęm pomiędzy streamer Matrix Audio Element M a wzmaniacz Bldelius Tyr III. Niebawem test!




5. Kolejne ciekawe ciekawe interkonekty to gramofonowe, dalekowschodnie Viborg Audio LC801 (zobacz TUTAJ). Świetne wykonanie za niewygórowaną cenę. Mam je zainstalowane pomiędzy gramofon MoFi UltraDeck+ M a przedwzmacniacz gramofonowy MoFi UltraPhono.




6. W sierpniu testowałem aż 6. par lamp elektronowych typu 300B (ze wzmacniaczem Pier Audio MS-300 HD). Zaś we wrześniu będę je montować w kolejnym wzmacniaczu na 300B. Wkrótce go zapowiem osobnym wpisem na blogu.
Owe lampy to: 
- Psvane Acme 300B (zobacz TUTAJ),
- Psvane WE 300B Plus, czyli wierne repliki Western Electric (zobacz TUTAJ),
- Psvane Treasure Mark II 300B-T (zobacz TUTAJ),
- Psvane UK Design 300B-L (zobacz TUTAJ) oraz
- Full Music 300B/c (zobacz TUTAJ).




7. Od dwóch tygodni słucham na fantastycznych głośnikach podłogowych z Finlandii - Amphion Argon 7LS (czytaj TUTAJ). To najnowsza, udoskonalona wersja tych skrzynek. Mam zamiar je opisać gdzieś w okolicach połowy września.




8. W recenzenckich planach na wrzesień mam także zestaw przenośny odtwarzacz plikowy (i DAC) oraz słuchawki: Hidizs AP80 PRO (zobacz TUTAJ i TUTAJ) oraz Hidizs MS1 (zobacz TUTAJ i TUTAJ). Bardzo przyjemne granie - na wakacje jak znalazł!




9. Niedawno przyjechał do mnie ciekawy przewód USB "Made in Scotland". Tym przewodem jest Atlas Cables Mavros Grun USB A-B 1m. (zobacz TUTAJ). Mavros został wyposażony w firmowy system uziemienia "GRUN", który wyrównuje potencjały między dwoma urządzeniami i redukuje zakłócenia do niesłyszalnych wartości. Ciekawa konstrukcja, referencyjne wykonanie. 





10. Dosłownie kilka dni temu do testów otrzymałem najnowszy DAC/wzmacniacz słuchawkowy NuPrime Alita (czytaj TUTAJ). Kość DAC to AKM AK4493, który brzmieniowo łączy w sobie wyszukane ciepło z detalicznością i przestrzennością. Z kolei pokładowy wzmacniacz słuchawkowy został przetransferowany z topowego NuPrime DAC-10H, przy czym gniazda słuchawkowe w Alita to 6,35 mm jack oraz zbalansowany 4,4 mm Pentaconn.




Tak prezentuje się wrześniowa agenda recenzji Stereo i Kolorowo. Na pewno dojedzie też do mnie najnowsza wersja pewnego polskiego wzmacniacza lampowego na lamach 300B. W planach są także i inne nowości. Zapraszam do lektury bloga!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz będzie oczekiwać na moderację